Friday, June 18, 2010

Kekeliruan

Mungkin ada sedikit kekeliruan dengan blog Anak Gayong Bachok ini. Ada segelintir menganggap blog ini merupakan blog rasmi bagi Gayong Bachok, yang sebenarnya blog ini lebih bersifat peribadi.

Blog ini adalah satu manifestasi ingatan saya sebagai salah seorang anak gayong Bachok kepada seni Gayong warisan Allahyarham Meor Rahman. 

Saya bukanlah siapa-siapa dalam seni Gayong sebaliknya hanya seorang ahli biasa yang rindu akan permainan yang telah lama bersebati dengan saya.

Oleh sebab tiada kesempatan untuk bergelanggang seperti dahula kala maka gelanggang maya inilah yang menjadi pengubat rindu saya..

Untuk mengelak sebarang kekeliruan lagi, maka blog ini ditukar nama kepada Lensa Anak Gayong...


Bersama memartabat Seni Gayong..Gayong Bergayut Kata Bersahut, Biduk Berlalu Kiambang Bertaut

4 comments:

  1. Ok lah tu adi.. yg penting sekarang ni, permainan keris dah semakin jelas caranya. Bertuah dpt tips dari P.Ndak Majid..hehehe

    Ada masa bolehlah ajar saya plak. Ingat pesan P.Ndak pasal tapak bila bertikam dgn musuh..

    Nik Iz6.

    ReplyDelete
  2. Ambo rasa nama anak gayong bachok lg best dan patut dikekalkan.. mungkin disclaimer tu bleh letak di bhgn tepi blog untuk makluman pengunjung..

    ReplyDelete